Kategorie
Fit Sylwetka

Jak schudnąć w miesiąc – rzeczywistość czy mit?

Jak schudnąć w miesiąc - rzeczywistość czy mit?

Naukowcy od dawna są przekonani, że wszelkiego rodzaju odchudzanie ma bardzo szkodliwy wpływ na organizm. Co więcej, po zakończeniu cyklu odchudzania istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo ponownego przybrania na wadze.To, co dla ludzi jawi się jako chęć uzyskania wysportowanej sylwetki i spalenia zbędnego tłuszczu, organizm odbiera jako zwykły głód i stres. W rezultacie, mechanizmy ochronne będą kopać do granic możliwości, a proces spalania tłuszczu będzie spovilnuvatyvatymet lub zupinietsya całkowicie.

Jeśli jednak wszystko zostanie wykonane prawidłowo, można uzyskać znakomite wyniki, które nie są sprzeczne ze stanem zdrowia. Jest to trudne z psychologicznego punktu widzenia, ponieważ trzeba oddawać się łakomstwu i wyczerpującym ćwiczeniom, ale jest to cena za chęć uzyskania pożądanego rezultatu w jak najkrótszym czasie.

chcesz schudnąć szybciej – sprawdz Holisten

Czego możesz się spodziewać w ciągu 30 dni?

Pierwsza rzecz, od której powinieneś zacząć – zapomnij o tych wszystkich dziennikarzach czy kursach, którzy obiecują Ci całkowitą redukcję sylwetki w ciągu kilku tygodni. Jest to antynauka, zbędna fizjologia i po prostu oszustwo, którego celem są Twoje finanse (bo przecież już kupiłeś czasopismo lub zapłaciłeś za program).

Światowej klasy naukowcy, tacy jak Jim Stoppany, jednoznacznie stwierdzają, że szybka utrata wagi jest możliwa, ale wymaga niezwykłego wysiłku i starannego planowania każdego posiłku przez 30 dni.

Ważne jest także, aby mieć jasno określony cel, dla którego chce się osiągnąć wyniki. Bez niego większość ludzi bardzo szybko się poddaje, ponieważ 30-dniowy program jest dużym obciążeniem zarówno dla ciała, jak i dla psychiki.

Co może być tego główną przyczyną?

Co może być tego główną przyczyną?

Chęć prowadzenia się do lata, gdy czas się kończy i sportowiec zaczyna ćwiczyć zimą:

  • Przed wakacjami;
  • Dla różnych sesji zdjęciowych;
  • Przed ważnymi wydarzeniami.

Najważniejsze jest to, że pragnienie szybkiego schudnięcia nie było lenistwem i brakiem chęci do długiego pokazywania się na diecie. W przeciwnym razie lepiej poświęcić na ten proces 2 miesiące, ale schudnąć bez szkody dla zdrowia. Przeciętnie zdrowa utrata wagi wynosi 1 kg dziennie, ale zwiększenie jej do 1,5, a nawet 2 kg dziennie jest całkiem możliwe.

Ważne zalecenia i główne pułapki

Jeśli po prostu chcesz bezmyślnie jeść kaszę gryczaną lub jakikolwiek inny produkt mono-dietetyczny, możesz od razu porzucić myśl o szybkiej i skutecznej utracie wagi. Kolejny tryb zavisnisky głodu, co prowadzi tylko do jednego – po wyjściu z tego stanu bardzo szybko przybiera się na wadze. Jest to jedna z głównych wad wszystkich osób, które przechodzą na dietę.

Czego potrzebujesz, aby zrobić to dobrze?

Wymagania wstępne obejmują:

  • Oblicz ilość spożywanych kalorii, przybliżoną ilość białka, tłuszczów i węglowodanów (FFC) spożywanych w ciągu dnia;
    Przez 6 dni dziennie wykonuj ćwiczenia kardio (2 sesje o niskiej intensywności, 2-3 sesje HIIT i 1 sesja kardio o średniej intensywności) oraz 3-4 sesje treningu siłowego dziennie. Jeden dzień powinien być całkowicie poświęcony na odpoczynek;
    Wykorzystaj dni na podnoszenie ciężarów. Rysunek daje dobre rezultaty i zmniejsza obciążenie psychiki. Na przykład można przeznaczyć jeden posiłek dziennie na dowolny produkt, nawet na ptaka (ale tylko do pewnego stopnia). W pozostałe dni spożycie węglowodanów będzie niskie lub bardzo niskie;
    Używaj tylko niewielkiej ilości singli, brązowych tłuszczów i tylko węglowodanów ogółem (wszystkie szybkie węglowodany muszą być wykluczone, nawet po ćwiczeniach);
    Pij dużo wody;
    Ujednolicenie diety. Dieta musi zawierać owoce, warzywa i produkty zbożowe (z wyjątkiem ryżu). Należy spożywać duże ilości mięsa (pierś z kurczaka lub indyka, wołowina). Należy spożywać standardową ilość tłuszczu pochodzącego z oleju roślinnego i gór (w minimalnych ilościach).
    Nie należy tego robić, jeśli chce się osiągnąć szybkie rezultaty:
  • Oszukuj się w kwestii jedzenia, które spożywasz, i idź na kompromisy w stylu „teraz zjem coś śmieciowego, a jutro stracę kalorie dzięki dodatkowemu treningowi kardio”;
    Jeśli proces chudnięcia jest sporadyczny, należy mocno ograniczyć spożycie kalorii. Zamiast tego o wiele skuteczniej jest dać organizmowi odpocząć przez jeden dzień i zrobić dzień energetyzujący, co odnowi metabolizm białek i doprowadzi do ponownego aktywnego spalania tłuszczu;
    Uczyń ćwiczenia cardio jednolitymi. Należy stosować nie tylko bieganie, ale także jazdę na rowerze, trening oporowy, trening siłowy z minimalną siłą i w trybie dużej liczby powtórzeń, podnoszenie ciężarów, trenażer eliptyczny itp.
    Ogólnie rzecz biorąc, ważne jest, aby zrozumieć, że chęć schudnięcia w ciągu miesiąca może być skutecznie zrealizowana tylko wtedy, gdy w ciągu 30 dni chce się schudnąć 6-8 kg. Nawet najbardziej kompetentni sportowcy nie będą w stanie przytyć więcej tłuszczu.
Czego potrzebujesz, aby zrobić to dobrze?

Ważne jest również zrozumienie, że chodzi tu o eliminację tłuszczu i zachowanie masy mięśniowej, a nie o ogólną utratę masy ciała, gdy głównym celem jest zmniejszenie liczby kilogramów.